15 november Chiang Mai

15 november 2014 - Chiang Mai, Thailand

We vertrokken met de trein met een vertraging van een uur (hoe bekend is dit!) . We zaten 1e klas dat houdt in dat je met z'n 2-en in een slaapcoupe ligt en een klein wastafeltje. We hebben toch wel redelijk kunnen slapen. Diner en ontbijt gehad in trein. En bijna 12 uur later kwamen we aan in Chiang Mai. En bij het hotel
aangekomen nog een uur wachten voor onze kamer.
We hebben besloten vandaag even rustig aan te doen. Onze was hebben we toen maar weggebracht zodat we vanavond weer een tas met schone kleding hebben.
Eerst hebben we een heerlijke thaise massage genomen waarna we naar het zwembad zijn gegaan. Even niets ,maar niet in de zon. Toen zijn we toch nog even de stad in zijn gegaan. Bijna verdwaald , maar niet heus. Qua toerisme vergelijkbaar met Bangkok. Alleen hier zijn heel veel Europese gelegenheden .Zelfs broodjes meenemen voor in de trein ( in het nl!)
Wars als we steeds zijn gaan we naar locale eet gelegenheden waar weinig toeristen zijn. En we zijn nog steeds niet aan de snelle! Ha ha. Zal wel komen van de Chang (bier)!!
In het hotel de tassen klaargemaakt voor de drie daagse trekking die we vanaf morgenochtend gaan doen. Dus even 3 dagen stilte...........