Ko Lanta, 24 november

24 november 2014 - Tambon Sala Dan, Thailand

Nadat wij ontbeten hadden vertrokken we om 8.30 met minibus waar we na ong 3,5 uur aankwamen bij de veerpont voor de oversteek. We kwamen buiten en dachten o jee dit is warm!! Gauw weer in de bus. Na 15 min oversteek dachten dat we er waren, maar bleek dat we na 5 min weer korte oversteek. En eindelijk kwamen we aan in onze laatste resort. Zoals gezegd is heet hier rond 35 gr. Maar door de lichte bewolking en wind valt het mee. Eerst hebben we een strandwandeling gedaan en troffen we Ronald en Moniek van de trekking, even bijgepraat en weer terug gelopen. Geluncht en toen een duik in zwembad en verder geluierd.
Daarna een douche genomen, wat was dat lekker zeg, een warme douche sinds bijna een week!! Ook kwamen we erachter dat onze telefoons afgelopen nacht niet waren opgeladen en dat lukte eerst hier ook niet, oei. Na verscheidene pogingen     s middags en s avonds lukte het gelukkig wel weer, anders waren de telefoons uitgegaan.
Na de douche hebben we aan het strand gebarbequed. En na afloop nog een strandwandeling.