27 november, terugreis

27 november 2014 - Bangkok, Thailand

Het waren onze laatste uurtjes en om 8.45 lagen we alweer bij de zee.Wel weer in de schaduw. Rond 12.45 werden we opgehaald door een minibus die ons naar het vliegveld van Krabi bracht.
Hier begon het wachten van bijna 3 uur. Eindelijk de lucht in voor ruim een uur. We kwamen weer aan op Don Muang. Dit hield in dat we met de shuttlebus nog naar   Int. airport Suvarnabhumi moesten. Hier aangekomen het echte wachten, 20.40 aangekomen en vertrek 02.05(20.05 nl).
Dat we gaan straks nog eten en vlak voordat we vertrekken kleding omwisselen.

En nu mijn reisblog verder afmaken, is geloof ik wel langer geworden dan verwacht.

Toen we 3 weken geleden op Bangkok landen zijn we in een rollercoaster beland: mooie steden bekeken, prachtige natuur gezien.

Vriendelijke thai ontmoet,( overal waren ze wel steeds anders), heerlijke thais eten gehad. Veel Chang gedronken!!!!
Van luxe resorts tot aan bijna onder de blote hemel geslapen.

Mooie nieuwe mensen ontmoet♥♥♥
Heel veel warmte(35+) !!
Kortom een geweldige reis gehad.

Ik wilde voor mijzelf al een reisdagboek bijhouden en toen maar bedacht om het op deze manier te doen zodat een ieder die dit wilde ook mee kon genieten. Verder wil ik een ieder bedanken die ons in welke vorm dan ook een berichtje heeft gestuurd. ♡♥
Als we morgenochtend in NL om 9.15 uur landen dan hopen we dat er iemand voor ons de dikke winterjassen heeft meegenomen!!

sa Wat- dee kha !!!

1. Gretha de Vries:
    27 november 2014
    Hoop dat jullie een goede vlucht zullen hebben .
    Verder zullen we de verhalen in januari wel van je horen .
    Thuis maar lekker genieten van jullie bijzondere vakantie.
    En maar lekker warm aan kleden
  2. Susan:
  3. Susan:
    27 november 2014
    Hoi Karin, wat een belevenis! Dat wordt weer wennen in ons koude kikker landje.... We horen in januari meer van jullie reis! Groetjes Susan