25 november Ko Lanta

25 november 2014 - Tambon Sala Dan, Thailand

Om 8.30 werden we opgehaald met een soort laadbak taxi. We gingen met 4 stellen naar de pier waar het Mangrove bos begon. We startten eerst in een kajak waar we een half uur in zaten. We kwamen aan bij het apen-eiland . Even gekeken en toen overgestapt vanuit de kajak op de longtailboot. Toen voeren we ong een uur de zee op. Ko Lanta bestaat uit 52 eilandjes waarvan Ko Lanta de grootste is.
Dat, we zagen allemaal kleine en grote eilandjes. We werden voor een         fotokiek moment gedropt op een piepklein eilandje. Daarna weer verder en bij een rotseiland moesten we weer in de kajak stappen. We hebben het rotseiland rondgevaren en zijn in 2 grotten geweest. Hierna weer in de boot en naar een eiland, Buru geheten gegaan waar we geluncht en ong 1,5 gerelaxed hebben. Weer terug met de longtailboot nog eventjes bij apen-eiland gekeken en toen terug. Op wal aangekomen hebben we gevraagd om ons af te zetten in het dorp daar hebben we nog wat boodschappen gedaan en toen terug met de tuktuk.
Bij het resort aangekomen een duik in zwembad genomen. En daarna het strand afgelopen voor een leuke eettent. En maar weer vroeg op bed. Dat is wat hier, maar met iedereen met wie praat ligt er ook vroeg in .