23 november Khao sok nationaal park

23 november 2014 - Khao Sok, Thailand

Nadat we vanochtend werden gewekt door de apen op het dak, weer wat anders dan de waterval, gingen we na het ontbijt een trektocht door het regenwoud doen. We kwamen spinnen en apen tegen.ook hebben we weer een duik bij een watervalletje genomen. Dit is een totaal ander woud als in het noorden . Ook veel dichter bebost. Met de lunch, er was nog wat ananas over, kwam er in 1x een aap uit de boom om deze te pakken. Nadat alles op was mocht hij het hebben. Nog een eind verder gelopen en toen weer terug. En ja hoor daar kwam onze tropische regen weer aan. Heerlijk verfrissend hoe anders dan in NL. Deze was wel serieus bleef doorregenen. Nadat we terugkwamen verder niets gedaan, uitrusten onder onze afdak in de regen. Voor het eten zijn we naar het dorpje, nou ja eerder 1 lange straat , gegaan om te eten. Was wel gezellig daar. Terug, even zitten in de bar en op bed.

1. Neeltjejager:
    23 november 2014
    Wat een prachtige reis maken jullie!! Leuk om jullie zo te volgen!! Veel plezier nog!
  2. Gretha de Vries:
    24 november 2014
    wat een belevenis , en wat een andere wereld dan in Nederland. Geniet nog maar van jullie verblijf