21 en 22 november Art river view lodge, Khao Sok nationaal lark

22 november 2014 - Bangkok, Thailand

Om 12.00 uur kwamen wij aan bij onze volgende overnachting, Art river. Een boomhut en een luxe!! Met stortdouche waar een elftal gemakkelijk in kan. We hebben eerst maar weer eens een verfrissende duik in de rivier genomen. We troffen nog een ander nl-stel en hebben afgesproken om met z'n 4-tjes te gaan tuben. Dit is op een binnenband je laten afdrijven op de rivier.
Waarna we terug zijn gelopen naar het dorpje. Hier hebben we wat gegeten. Voordat we gingen tuben kregen we toch een dikke hoosbui. Het koelde in ieder geval af en hebben de zon niet meer gezien. Het tuben, dit was wel fun. Er ging wel een jongen mee van de lodge voor de veiligheid. Onderweg een aantal stroomversnellingjes en ook zagen we als eerste een dikke zwart-gele slang. Vlak daarna nog een groene en een groen-gele. Na ong 45 minuten eruit met de jeep terug tot aan de brug er weer in voor het laatste stukje. Daar waren de stroomversnellingen mooier en ook zagen we op het laatst weer apen en nog een dikke zwarte slang.
Daarna omdat we hier online konden effe checken , kwam nog een enorme kikker voorbij , en hier gegeten.
O ja in onze boomhut moeten we alles dichthouden anders komen de apen binnen en andere dieren komen op ons eten af.
En het begon weer te regenen hoe vreemd voor ons!!@