14 november Ayutthaya

14 november 2014 - Ayutthaya, Thailand

Na het ontbijt hebben we een fiets gehuurd en zijn de stad in gegaan. Het oude centrum is als het ware een eiland. We zijn eerst in de buiten cirkel gefietst. Je deed er 1,5 uur overom rond te komen. Daarna zijn we meer binnen in gaan fietsen. Op zich is het wel goed te doen met de fiets je moet er alleen goed aan denken dat alles net andersom is. Op een gegeven moment kwamen we op de grote weg. Toen moesten we wel de rivier over. Oef dat is toch wel heavy. Je fiets op een 6 -baansweg .In NL is dit zelfs verboden. Hier blijkbaar normaal. Maar weer zo gauw als het kon terug. Vanochtend was het voor het eerst een beetje aangenaam wat bewolking wind en op de middag werd het toch weer heet. Blijkt dat deze stad in een kom ligt is hier altijd warm.
Rond 5 uur bij hotel nog even douchen en straks naar de trein waar we de nachttrein nemen naar Chiang Mai, noorden.

1. Albertje:
    15 november 2014
    Super mooie reis! Beetje kunnen slapen in de nachttrein? Ook dat lijkt me een bijzondere ervaring. Veel plezier! Groetjes Albertje