Bangkok dag 2

9 november 2014 - Bangkok, Thailand

Nadat wij het klokje rond hadden geslapen en ontbijt hadden gehad zijn we lopend de stad in gegaan. We zitten in de back-packers buurt dus vrij dicht bij veel bezienswaardigheden. De hele dag lopend veel bekeken. Verschillende tempels, waar dan een rust was!                                                                                    Op naar China town. Dit was bijzonder, honderden kraampjes waar echt van alles; maar dan ook van alles werd aangeboden. Ook heel weinig toeristen. Dit vonden we een hele mooie bezienswaardigheid. Vooral toen we daarna naar Khao san road, de back packers straat gingen. (Lijkt wel wat op de Albert Cuijp of Kalverstraat ) Zeer toeristisch veel thai die je van alles willen aansmeren. Maar ook wel heel gezellig. Nadat we even gezwommen( afgekoeld) hadden, terug naar Khaosan Road
Daar gegeten en de avond daar doorgebracht. Gezellig.

1. Jet:
    9 november 2014
    Gevonden, ga jullie volgen! Wat een vakantiegevoel zal een andere cultuur geven. Fijn dat je goed bent aangekomen en het gezellig hebt. Genieten maar.
  2. Hidde:
    9 november 2014
    Geniet ervan, Henk en Karin! Thailand staat ook zeker nog op mijn lijstje, dus zal jullie verhaal volgen voor de goeie plekjes.